Milers de persones participen a la festa del 35è Aniversari de La Roda.

133048_396025987136549_1154183586_oDos motius d’alegria que van ser celebrats per les més de 5000 persones que durant tot el matí es van apropar al recinte Firal de Montjuïc, per gaudir dels tallers, jocs, animació i espectacles per a tota la família que se succeïen un darrere l’altre en el gran escenari muntat per a l’ocasió.

La festa Aniversari organitzada per La Roda, fundació integrada per un centenar d’entitats culturals, infantils i juvenils de tota Catalunya, es va celebrar al pavelló Z6 va acollir les més de 30 activitats programades compostes per jocs, tallers, espectacles d’escenari i itinerants i manifestacions de cultura popular amb castellers, gegants, capgrossos i figures del bestiari.

Durant el matí van visitar la festa diverses personalitats del panorama polític i cultural de Barcelona, sent el més matiner l’Excm. Sr. Xavier Tries, Alcalde de Barcelona, que acompanyat de la directora de la Fundació La Roda, Anna Corbella, va compartir algunes de les activitats al costat de les famílies que es trobaven en el recinte.

Així mateix, la Sra. Mireia Hernández, Diputada delegada de cultura de l’Àrea de Coneixement i Noves Tecnologies de la Diputació de Barcelona, l’Honorable Conseller de la Generalitat, Sr. Josep Lluís Cleries, i el Sr. Carles Agustí, Comissionat de Política Ciutadana i Associacionisme van acompanyar a la Presidenta de La Roda a l’acte de clausura.

Un acte que amagava una sorpresa molt especial amb la presència del Molt Honorable Sr. Jordi Pujol i Soley, President honorífic de la Fundació, que va ser l’encarregat de lliurar a la presidenta una escultura commemorativa de les seus 35 anys al capdavant de l’entitat i que va donar pas a un emotiu vídeo amb missatges de persones vinculades a la Fundació La Roda.