Participació de La Roda als “Diumenge dels Vianants”

988902_863966026993270_2763897158353180893_nEl tram central de la Diagonal i el Passeig de Gràcia van estrenar el passat diumenge els “Diumenges dels vianants” amb el tancament al trànsit dels seus laterals i la programació de més de vint activitats lúdiques i esportives.

Una quinzena d’entitats, entre les quals hi ha la Fundació La Roda, s’han apuntat a aquesta iniciativa que omple d’activitats gratuïtes els laterals de la Diagonal i el Passeig de Gràcia amb activitats que van des de balls de capoeira fins a futtoc (una nova modalitat esportiva que combina futbol i ping-pong) passant per sessions de ioga, rutes guiades d’arquitectura, tallers de manualitats, jocs infantils o cadires i gandules per descansar. Són vuit punts culturals, sis d’esportius i sis dedicats a jocs infantils a l’abast de tothom amb més de 120.000 metres quadrats lliures de vehicles.

La Roda participa d’aquesta iniciativa programant un gran espai lúdic on els més petits de la casa poden fer anar la seva imaginació amb els jocs de fusta o de construcció. Els tallers de manualitats també acompanyen aquesta iniciativa i els podreu trobar situats als trams de la Diagonal entre Enric Granados i Balmes (banda mar) i al tram de la Diagonal entre Roger de Llúria i Bruc (banda mar).

El tram de la Diagonal amb Casanova disposarà d’un tercer punt de lleure infantil, per a nens de fins a 10 anys, en forma de ludoteca biblioteca amb un fons documental integrat per llibres infantils, joguines, jocs de construcció i d’enginy, entre d’altres.

Això serà possible, de moment, durant sis diumenges, fins al 26 d’abril, però la intenció és mantenir el tancament un cop passi aquesta data.