“Quan jo tènia por”

Èxit en la presentació del documental “Quan jo tènia por”

El documental “Quan jo tènia por”, rodat per un grup de joves de Badia del Vallès, es va presentar el passat 13 de gener a la seu de la Fundació SGAE.

A l’acte van acudir les protagonistes i les seves famílies així com els representants de les entitats implicades en el projecte “Roda Rodem” del que forma part l’obra.

Durant els 45 minuts que va durar el documental, en el qual es tracta amb delicadesa i sensible realitat el problema de l’assetjament escolar, els assistents van tenir ocasió d’experimentar les sensacions en primera persona d’una problemàtica que sofreix una gran part dels escolars del nostre país.

Després del visionat i els agraïments per part de les entitats participants en el projecte, la fundació Cívica Oreneta y la fundació SGAE, el grup de noies va poder explicar la seva experiència durant la filmació, els valors que els ha aportat i els coneixements que han adquirit durant el rodatge.

Podeu mirar AQUI les imatges de com va anar el rodatge.