Sant Jordi solidari

Aquest any, la nostra participació a Sant Jordi a estat a través de la campanya solidària “Per Sant Jordi Cap Nen Sense Llibre”

Es tracta d’una campanya solidària que duen a terme Danone i el canal de televisió 8tv des de fa quatre anys. El seu objectiu és recaptar tants llibres com sigui possible a canvi d’un iogurt, per a nens i nenes amb falta de recursos.

La nostra Fundació, juntament amb l’Hospital San Joan de Deu i la FEDAIA (Federació d’Entitats d’Atenció i d’Educació a la Infància i l’Adolescència) som una mostra de les entitats escollides pel lliurament dels llibres.

La iniciativa ha estat tot un èxit doncs són més de sis mil llibres els recollits i que ara es començaran a repartir, en el cas de La Roda, entre totes les entitats membres. Així doncs, els nens i nenes, joves i menys joves, de casals, esplais, centres de dia, tallers oberts….rebran durant aquest dies aquesta donació de cultura, literatura i poesia.