Teatre Fòrum: Els prejudicis

5d163dd9-da25-4ffd-901f-b824f86a851bEl passat 8 d’abril, la Fundació La Roda, va organitzar una trobada amb tots i totes les joves que enguany participen en la IX Trobada de Teatre Social Deslimita’m.
Amb el propòsit de crear vincles socials entre els grups de joves participants, la Fundació La Roda, va organitzar una sessió de teatre fòrum al voltant de la temàtica dels prejudicis.

Durant gairebé dues hores, els nois i noies van participar d’un animat col·loqui sobre classes socials i situacions amb les quals es troben dia a dia. Fruit de la naturalesa acollidora de l’acte i aprofitant les sinergies que es creen amb aquesta mobilització, els joves afrontaran l’acte del dia 7 de maig, el Deslimita’m, amb una actitud molt més positiva respecte a la resta de grups i sobretot respecte al públic que els anirà a veure. D’aquesta forma, els nervis propis d’una estrena teatral, i més encara per tots ells com a novells, es dilueixen una mica amb la participació d’aquesta activitat comuna.

El lloc de la trobada va ser a l’Espai Club de la seu de SGAE en Barcelona (Passeig de Colón, 6).

Podreu veure un recull de fotos AQUÍ