125 anys de Joan Amades

logo_125anysEl pròxim mes de Juliol s’escauen els 125 anys del naixement de Joan Amades i Gelats (Barcelona 1890-1959), el folklorista més prolífic, tant per materials recercats, continguts i obra escrita que ha tingut mai el nostre país.
L’Associació Cultural Joan Amades vol impulsar, al llarg de tot aquest 2015, la celebració de l’efemèride amb l’objectiu de donar a conèixer l’obra de l’estudiós i reivindicar-lo, també, com una de les figures cabdals del panorama cultural català.

És per això que la Fundació La Roda s’adherit a aquesta iniciativa de col·lectius, entitats, federacions, organitzacions, mitjans de comunicació i persones totes elles sensibles a la proposta i a la figura de Joan Amades.
En la 38a edició de la Tamborinada hem preparat dos exposicions i diverses activitats que ens aproparan una mica més a la persona i obra de la figura de Joan Amades.

Joan Amades ha estat una figura destacada en la cultura catalana i el seu treball ha estat essencial per tots els àmbits de la cultura popular, per això hem pensat que sumar-nos a la iniciativa de l’homenatge és molt important per totes les entitats que ens dediquem a la cultura popular.

www.joanamades.cat/125anys.