17a Mostra d’Associacions de la Mercè

merce2012Aquest any La Roda torna a estar present a la 17a Mostra d’Associacions de la Mercè amb la FCVS.

Com ja és habitual, durant la Festa Major de Barcelona, se celebra a Plaça Catalunya la 17a Mostra d’Associacions. La Fundació La Roda va estar present el dilluns 24 a un estand informatiu, atès per la directora de l’entitat, l’Anna Corbella i l’equip de la Roda, obert a tota la ciutadania per informar sobre voluntariat social.

A l’escenari principal de la Plaça Catalunya voluntaris, voluntàries, entitats, familiars i amics vam gaudir de l’actuació musical El voluntariat sona bé! a càrrec del Cor Vivace, que va posar el ritme a les ganes de passar-ho bé. A més a més, la 17a Mostra d’Associacions de la Mercè ha estat el tret de sortida de la campanya “Mil raons per moure’ns: fem voluntariat”.