Un grup de teatre del projecte “Actuem” a la VII edició del Mutis-Festival de Teatre Independent de Barcelona.

El grup de teatre Casal de Joves Alòs participa aquest any a la VII edició del Mutis-Festival de Teatre Independent de Barcelona amb l’obra “AMOR”. Aquest grup de joves forma part del projecte de teatre fòrum “Actuem”, una iniciativa de la fundació La Roda i l’Associació ImpactaT.

Aquesta peça de creació col.lectiva dirigida per Anna Caubet i Silvia De Toro, ens acostarà al món de les relacions afectives, emmarcat en una família que pot ser que ens faci recordar alguns moments de la propia.

La representació de l’obra “AMOR” pel Grup de Joves del Palau Alòs serà diumenge 19 de març a les 18.00 h al tercer pis de l’Espai Jove Fontana. Entrada Inversa.

El festival MUTIS de teatre indepent juvenil aposta per una programació juvenil arriscada i polèmica, treballant amb col·lectius que formen part de circuits poc convencionals, en el qual els quals el contingut queda en primer pla.
MUTIS l’organitza “La Coquera”, una associació sense ànim de lucre que es va crear el 2006 per estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya amb l’objectiu d’aportar continguts Humanístics a les carreres de ciències i amb el teatre com a eina.