3r Congrés de l’Associacionisme i el Voluntariat

banner_3ccavEl pròxim divendres 20 de maig La Roda assistirà a la sessió final del 3r Congrés de l’Associacionisme i el Voluntariat de Catalunya.

Aquest és un procés participatiu que té per objectiu obtenir una fotografia de la realitat del teixit associatiu català. A les 17 sessions que s’han realitzat durant el procés, amb una participació de més de 300 persones, s’han proposat cinc eixos claus pensats per articular i estructurar el debat:

– El dia a dia de les entitats i de les persones que hi participen

– Els recursos de les entitats

– La relació amb l’administració

– La comunicació i la incidència

– El treball en xarxa.

Aquesta darrera sessió, que es celebrarà al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, serà el punt i final d’un procés que va començar el passat 18 de febrer.

Aquelles persones que ho vulguin ja poden realitzar la inscripció a la sessió i aportar el seu punt de vista sobre els eixos temàtics del Congrés. Els resultats d’aquestes sessions es poden consultar a la pàgina web del #3CCAV i seran el punt de partida de la sessió final.

Així mateix, es podrà participar al Congrés de forma virtual, ja que s’ha habilitat una pàgina amb textos introductoris sobre la temàtica elaborats per persones expertes i la possibilitat de fer aportacions a través de la inserció de comentaris en aquest enllaç.