7a Mostra de TitellesTibidabo

El Parc d’Atraccions Tibidabo acull aquest mes d’octubre la setena edició de la tradicional Mostra de Titelles. En aquesta edició, les programacions de la Fundació La Roda ham pogut participar d’aquest esdeveniment amb les companyies Tanaka, Teia Moner i Animamundi. Una selecció que presenta una proposta diferent per cada cap de setmana i que i promoure valors socials i culturals importants. Aquests espectacles han estat programats per facilitar i ensenyar als infants un seguit de coneixements per millorar la seva actitud vers la necessitat de seguir una dieta sana, propiciar el respecte i la tolerància i el respecte i protecció del medi ambient.

7 i 8 d’octubre
BON PROFIT! ,de la companyia Tanaka
Un espectacle de titelles que ajuda als nens i nenes a conèixer i comprendre les propietats de les hortalisses i la importància dels productes de proximitat, descobrint com creixen i quins són els punts forts de les verdures.

21 i 22 d’octubre
UN APASSIONANT VIATGE, de la companyia Teia Moner
Un espectacle de titelles que ens explica els contes i els costums dels habitants de l’Àrtic i de l’Antàrtida i que animarà als més petits a tenir cura del medi ambient. Ocells, orques i els mateixos inuits els acompanyaran a visitar indrets fantàstics i els explicaran històries dels paradisos gelats de la Terra.

28 i 29 d’octubre
EL PRÍNCEP GRANOTA, de la companyia Animamundi
Un espectacle de titelles que mitjançant la tècnica de les ombres xineses ens presenta una Granota Llargapota que pot arribar a ser tot el que es proposi a la seva vida.