Butlletí CARRER - NOVEMBRE 2012
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-novembre 2012

Aterrem a la Fira Mediterrànea de Manresa 2012

Un espai on hem pogut explicar com, el fet de contractar espectacles amb La Roda, suposa donar una bona empenta econòmica a projectes soci-culturals desenvolupats als barris de Catalunya.

Joan Amades, representant de La Roda al Speaker Corner

Durant 10 hores seguides, mes de 100 representats de la societat civil donen la seva opinió sobre "La Catalunya que vull, la Catalunya que volem"

La dieta mediterrània i els nens

Durant tot aquest any 2012, centenars de nens i nenes de primària han participat en els circuits de proves destinats a fomentar els bons hàbits en l'alimentació dels més petits.

Dia Internacional per a l’eradicació de la pobresa

Un de cada cinc catalans és pobre, i un de cada tres es troba en risc de pobresa o exclusió social.

La Roda a la Presentació del llibre “Cu-Cut! 1902-1912 Sàtira política en temps trasbalsats”

Després de cent anys de suspensió de la revista Cu-Cut!, es reivindica aquesta popular publicació satírica que va mirar el món amb mordacitat durant la primera dècada del segle XX.

La Roda present al V Aniversari de la Fundació Real Dreams i la I Edició dels Premis Migranodearena

Un premi de mil euros destinats a l'ONG a favor de la qual es va iniciar el repte solidari.

“La Roda als Barris” a les Jornades Associatives i Culturals

Amb aquesta iniciativa educativa i social, La Fundació La Roda porta espectacles i tallers als barris de tot Catalunya amb la intenció de millorar el lleure dels infants i dels joves amb el propòsit de lluitar contra l’exclusió social i millorar la societat mitjançant l’art i la cultura.

Milers de persones a la festa del 35è Aniversari de La Roda

Més de 5000 persones es van apropar al recinte Firal de Montjuïc durant tot el matí per gaudir dels tallers, jocs, animació i espectacles per a tota la família que se succeïen un darrere l'altre en el gran escenari muntat per a l'ocasió.
Fes clic aquí si vols veure les fotos.

Recordeu visitar l'agenda amb la programació d'activitats i espectacles familiars.

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:

Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003