Butlletí CARRER - MARÇ 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-març 2013

Una sardana espectacular dirigida pel programador dels espectacles familiars de La Roda

La població d’Arenys de Munt ha celebrat la proclamació de la vila com a Capital de la Sardana amb una ballada de sardana aèria. La idea és del programador d'espectacles familiars de La Roda, Jordi Pessarrodona, que s'ha fet càrrec de la direcció artística i del guió d'aquest esdeveniment.

El tercer sector cultural de Catalunya, a favor del dret a decidir

A través d’aquest manifest, l’ENS i les 23 federacions membres de les que la Fundació La Roda forma part, es comprometen a fer pedagogia al conjunt de la ciutadania tot fomentant actituds obertes, participatives i respectuoses durant el procés cap el camí del dret a decidir.

Assemblea de La Roda

La Tamborinada del 2 de juny va arreplegar la major part del temps a la exposició de la comissió organitzadora. La trobada va servir per explicar l'organització dels actes, les aliances formades amb d'altres entitats i els espectacles escollits per la edició que enguany està dedicada a l'aigua.

Llegir més

Lliurats els IX Premis d'Educació en el lleure de la Fundació Lluís Carulla

La Fundació La Roda va rebre el premi a la trajectòria per la tasca duta a terme durant més de trenta-cinc anys a través del teatre, la música i la llengua catalana.

Etiqueta Responsable per la Fundació La Roda

L'objectiu d'aquesta Etiqueta Responsable és ajudar a posar en valor positiu les empreses i organitzacions que aposten per la gestió socialment responsable. Per poder accedir a ella hem hagut de treballar vers una actuació transversal i transparent dins dels àmbits econòmics, socials i mediambientals (10+1 criteris).

Hansel i Gretel a Cornellà el 6 d'abril

Els titelles de taula fets amb goma escuma i làtex donen forma a aquesta adaptació del clàssic conte.

Marramangu

La Fundació Comtal i Pep Callau us conviden el 19 d'abril l'espectacle Marramangu

La Tresca amb l'esplai S.E.S.A

Música i ball a Montcada i Reixac el 13 d'abril.

Recordeu visitar l'agenda on trobareu tota la programació d'activitats i espectacles familiars.

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003