Butlletí CARRER - JUNY 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-juny 2013

Éxit a la Tamborinada de l'aigua!!!

El bon temps, música, ball, tallers i un munt de famílies ens van acompanyar a la 36a edició de la Tamborinada. Una festa que durant tot el dia va omplir el Parc de la Ciutadella d'un riu de gent anant d'escenari en escenari i gaudint de les activitats programades per La Roda. La cloenda, amb la historia de la gota verd i la gota blava, va ser la culminació d'un dia dedicat a la cultura i el lleure.

La RSE a La Roda

La quarta edició de la Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya es va celebrar del 12 al 15 de juny a Barcelona i va esdevenir un punt de trobada per a empreses, entitats i associacions per reflexionar, difondre i prendre part de la responsabilitat social. La Responsabilitat Social és un valor afegit a la cadena de valor en els nostres processos productius i els nostres compromisos socials.

Nit Solidària a Sant Joan de Déu

Un acte solidari organitzat per l'equip de Missions i Cooperació Internacional del Parc Sanitari amb l'objectiu de recaptar fons per un nou projecte sanitari a Sucre (Bolivia).
Activitats i espectacles familiars GRATUÏTS programats per La Roda.

Tamborinada en fotos

Et deixem un recull dels millors moments al Parc de la Ciutadella.
També pots visitar el nostre perfil al facebook.

Fes click

El vídeo de la festa

Voluntaris, entitats, grups d'espectacles, tradició i tallers condensat en 10 minuts de pel·lícula.

Incloent el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social et solidaritzes amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.

Som molts els que fem Roda.

Insereix

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003