Butlletí CARRER - JULIOL 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-juliol 2013

Ens veiem al setembre

Bones vacances!!!!!

Ens sumem al Tricentenari.

La Tamborinada serà una memòria lúdica de 1714. El diumenge 1 de juny, les més de 80 entitats, viatjaran en el temps al Parc de la Ciutadella per recuperar jocs i tradicions tal com es feia pels carrers de la Catalunya d'aquella època.

Llegir més

Teatre Social

En àmbits com l’educació i la intervenció social, el teatre social és una eina transformadora que facilita la gestió i resolució dels conflictes de manera pacífica i pactada. Entrevista a Impacta'T, un dels grups precursors del teatre social al nostre país.

2on Ral·li per a la integració

Un ral·li a la ciutat de Barcelona com a principal escenari per demostrar el coneixement de la ciutat, els costums catalans i monuments emblematics.
Activitats i espectacles familiars GRATUÏTS programats per La Roda.

Cau l'Espolsada

Espectacle de música tradicional, Folk a Premiar de Dalt
Fes click

El vídeo de la Tamborinada

Voluntaris, entitats, grups d'espectacles, tradició i tallers condensat en 15 minuts de pel·lícula.

Incloent el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social et solidaritzes amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.

Som molts els que fem Roda.

Insereix

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003