Butlletí CARRER - OCTUBRE 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-octubre 2013

Trobada d'Entitats

Una Jornada que va reunir voluntaris, educadors i monitors d'una trentena d'entitats i associacions d'arreu de Catalunya.

"Connexió" feta a la Festa dels Súpers.

Durant tot el cap de setmana, milers de nens i nenes van participar en el projecte de la recuperació de la memòria lúdica jugant als jocs de 1714 a l'estand del Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya que La Roda coordinaba.    Llegir més

Medalla d'Or al Cercle Artístic de Sant Lluc

Medalla d'Or a una entitat que   porta més de 100 anys promocionant la pràctica artística i el foment de la nostra cultura.

Fira d'Economia Solidaria

Enfortir les eines i estratègies de Responsabilitat Social, per tal d’aportar més valor a l’entramat social i aprendre a captar més recursos, no només econòmics, tot col·laborant amb altres entitats és el camí.

Dia Internacional contra la pobresa

Les entitats socials atenen 430.000 persones més des de l’inici de la crisi.

Carles Boix

“Dues cares de la mateixa moneda: el sistema internacional i la sobirania política de Catalunya, 1714-2014”

RODAmons

Ja coneixes el blog de les entitats de La Roda?
Informacions, activitats, espectacles ... Tot el que envolta el món del lleure.
Inclou  “Jo faig Roda” a la teva pàgina web, blog o qualsevol xarxa social. Som molts els que fem Roda.
Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003