Copy
Butlletí CARRER - JULIOL 2014

Butlletí electrònic-juliol 2014

Responsabilitat Social a Catalunya

Un distintiu promogut per l’Associació + Responsables, que compta amb el suport i reconeixement de l’Ajuntament de Barcelona, i que distingeix a aquelles empreses i/o organitzacions que aposten per la gestió social i ambientalment responsable.

Llegir més

Els Drets dels Infants

Durant la jornada del 25è Aniversari de la Convenció dels Drets de l'Infant es va demanar recolzar i donar suport a les famílies com a principals responsables de donar cobertura a les necessitats dels infants.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes d'agost

15a edició de l'Escola d'Estiu del Voluntariat

El programa de l’edició d’enguany consta de més de 30 cursos presencials intensius, 4 cursos en línia, 7 cursos del Pla de formació del voluntariat de Catalunya, 12 tallers i 2 seminaris internacionals en línia en llengua anglesa.
Inclou el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social.
TOTS FEM RODA!!!
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp