Copy
Butlletí CARRER - DESEMBRE 2014

Butlletí electrònic-desembre 2014

SuperHerois!!!

“Tots podem ser un superheroi”, ha estat el lema de la campanya que ens ha ajudat a fer la recaptació de  joguines amb l'objectiu que tots els nens i nenes tinguin la possibilitat de poder tenir joguines noves amb les quals jugar aquest Nadal.

Llegir més

La Roda a la revista Barcelona Metròpolis

La revista, editada per l’Ajuntament, explica com el projecte Deslimita'm, impulsat per la fundació La Roda i l'Associació ImpactaT, apropa als escenaris joves en risc d’exclusió social que, a través del teatre, expressen allò que els preocupa o els genera conflictes.

Assistim a l'acte de reconeixement de bones pràctiques de responsabilitat social

La Fundació La Roda va assistir com a entitat convidada a l'acte on es va voler reconèixer el paper actiu i compromès que porten a terme les empreses petites i mitjanes en matèria de responsabilitat social.

Festival d'homenatge de la cultura popular a Paco Candel

Més de 300 cantants claverians i un centenar de músics van pujar dalt l’escenari del Barcelona Teatre Municipal a l'acte commemoratiu del 50è Aniversari de la publicació del llibre Els Altres catalans.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de GENER

Espai de nadal amb La Roda

Els centres catalans d'El Corte Inglés han acollit del 6 al 30 de desembre espectacles gratuïts i obertes a tots els públics, però especialment dissenyades per als més petits de la casa.

Algunes fotos

Compromís Social

La relació que manté “Calidad Pascual” amb la Fundació La Roda és molt important per a projectes com ara La Tamborinada que anualment mou a més de mil voluntaris en un sol dia.
TOTS FEM RODA!!!
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp