Copy
Butlletí CARRER - JUNY 2015
Cuca d'estiu, mentre té sol, fa la viu-viu

Butlletí electrònic-juny 2015

Milers de nens i nenes envaeixen la Tamborinada de la Llum

Un cop més, l'èxit d'aquesta edició, demostra la importància de l'educació al món del lleure com a suplement al bon desenvolupament social de les persones i que la feina dels més de 1000 voluntaris reunits d'entre totes les entitats de La Roda és una energia inesgotable de positivisme i de fer les coses com cal.

Llegir més

La Roda als barris omple juny d'espectacles i tallers

Més de 15 tallers i 44 espectacles han estat els realitzats només al mes de juny arreu dels barris de tot Catalunya.

Rebem el Diploma d'Entitat d'Interès Cultural

El passat dia 4 de juny, la presidenta de la Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure, Lluïsa Celades, va rebre de mans del Conseller Ferran Mascarell el diploma acreditatiu d'Entitat d'Interès Cultural, en l'acte realitzat amb motiu del dia de l'Associacionisme Cultural.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de juliol

Les fotos de la Tamborinada 2015

Des de les 11 del matí fins a les 7 de la tarda, el Parc de la Ciutadella va esdevenir un gran escenari on més de 1.000 persones voluntàries que treballen durant tot l'any amb els infants als barris van proposar més de 60 espectacles d'animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 40 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.

Inclou el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social.

Solidaritzat amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.

TOTS FEM RODA!!!
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp