Copy
Butlletí CARRER - SETEMBRE 2015
Els bolets collits pel setembre al matí són frescals i al migdia els cucs se'ls mengen

Butlletí electrònic-setembre 2015

Els capgrossos de La Roda viatgen a Itàlia

Els capgrossos de la Fundació La Roda, encapçalats pel Joan Amades de cartró, van estar presents a l’Aplec Internacional de Cultura Popular Catalana, que es va celebrar a la ciutat italiana de Torí els passats dies 7, 8 i 9 d’agost.                                                              Llegir més

Assistim al XV congrés fundraising

Segons dades de l'estudi “Realitat del Soci a Espanya-2015”, les aportacions periòdiques dels socis de les ONG espanyoles ja suposen el 36% dels ingressos de les entitats i les donacions no han deixat de créixer des de 2011.

Contes, màgia, titelles, animació infantil...Octubre de Roda.

La programació familiar de La Roda per a octubre es converteix en un referent d'espectacles gratuïts dissenyats acuradament per afavorir la cultura en el lleure infantil.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS per al mes d'octubre

Commemoració de l'11 de setembre

Commemoració amb la historiadora i professora emèrita de la Universitat de Barcelona, Eva Serra i Puig,

Nova Junta a la Taula del Tercer Sector

L'Oriol Illa va ser escollit com a nou president en substitució d’Àngels Guiteras que ha estat al capdavant de la institució durant 2 mandats de 3 anys cadascun.

Fes servir el logo de “Jo faig Roda”

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp