Copy
Butlletí CARRER - NOVEMBRE 2015
Pel desembre, gelades i sopes escaldades!!!

Butlletí electrònic-novembre 2015

La Fundació La Roda guardonada amb el distintiu Etiqueta Responsable

Es van entregar els distintius Etiqueta Responsable a totes les organitzacions que, com La Roda, fan una aposta clara per la RSC.                                                                                                                                               Llegir més

Els projectes de la Roda en la “duIN” de Vitòria-Gasteiz

Els projectes de la Fundació La Roda “ACTUEM” i “DESLIMITA'M Teatre Social per a Joves” han servit de referent a l'hora de recopilar experiències de metodologies didàctiques.

El grup que tancarà la Tamborinada del 2016 guanya el 15è Sona9

El grup va ser el guanyador del premi a la Millor banda en Català + accèssit Fundació La Roda del concurs de música de Badalona organitzat per l’associació La Rotllana i amb la col·laboració de la Fundació La Roda.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de desembre

Torna el Nadal de "El Corte Inglés" amb La Roda

El Corte Inglés programa amb La Roda espectacles infantils per a la campanya de Nadal.

Fes servir el logo de “Jo faig Roda”

Programa de Nadal al Corte Inglés

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp