Copy
Butlletí CARRER - MARÇ 2016
Pel Març marcedor, nit freda i dia amb calor

Butlletí electrònic-març 2016

Carme Forcadell rep a la Roda

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, va rebre en audiències a la presidenta, Lluïsa Celades, i la directora, Anna Corbella per parlar dels projectes que l'entitat porta a terme als barris de tot Catalunya.

Llegir més

Ens reunim amb Política Lingüística

La Direcció General de Política Lingüística col·labora amb la Fundació La Roda ens els seus projectes que fomenten la llengua catalana. A la reunió es van destacar la IX Trobada de teatre social per a joves Deslimita’m, que es farà el 7 de maig al Teatre Barts, i la 39a edició de la Tamborinada, que s’organitza per al 5 de juny, al parc de la Ciutadella.

Teatre comunitari

La Roda segueix apostant per la diversitat de realitats i la col·laboració d'entitats i equipaments culturals. "Fils de vida" és una producció de teatre comunitari creada i interpretada per una cinquantena de veïns i veïnes dels barris de Barcelona.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes d'abril

El poder transformador del teatre.
Entrada Gratuïta

INCLOU EL SEGELL AL TEU ESPAI i ajuda'ns a fer RODA!!!

Perquè fent aquest gest t'estàs solidaritzant amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp