Copy
Butlletí CARRER -MAIG 2016
Bon temps pel JUNY, bon estiu segur

Butlletí electrònic-maig 2016

Tamborinada 2016: Els Pastorets i l'univers de Folch i Torres

En aquesta 39a edició, dedicada als Pastorets i l'univers de Folch i Torres, la Tamborinada 2016 serà una commemoració del centenari de la primera representació dels Pastorets i l'oportunitat de difondre l'extensa obra literària de l'autor català a través del joc, dels tallers i de la música.

Llegir més

Una espectacular sardana aèria al cel de la Tamborinada

Una espectacular sardana ballada a 30 metres d'alçada serà protagonista a l'acte inaugural d'aquesta 39a edició de la Tamborinada.

Més de 300 persones van participar en el 3r Congrés català de l'associacionisme i el voluntariat

El 3r Congrés Català de l’Associacionisme i el Voluntariat conclou amb un full de ruta per enfortir el sector.

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de juny

L'activitat gratuïta de LLEURE i CULTURA més gran de Catalunya

El Deslimita'M més musical

La presentadora i periodista, Mònica Terribas, va ser l'encarregada d'obrir la mostra número IX on la música va tenir
un paper molt important a gairebé les 8 obres que es van presentar dalt l'escenari, moltes de les quals van girar entorn les relacions personals, la crítica als estereotips, el vincle amb els pares, la discriminació, l'homofòbia, la sexualitat o la necessitat de ser un mateix.

INCLOU EL SEGELL AL TEU ESPAI i ajuda'ns a fer RODA!!!

Perquè fent aquest gest t'estàs solidaritzant amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp