Copy
Butlletí CARRER -juny 2017

Butlletí electrònic-Juny 2017

La més gran festa del lleure i la cultura catalana fa 40 anys!!!

La Tamborinada 2017 proposa aquest any més de 60 tallers i jocs, 35 espectacles d’escenari i itinerants i manifestacions de cultura popular, amb castellers, gegants, capgrossos i bestiari.
Farem una gran festa d'aniversari plena de sorpreses, música, màgia, contes, dansa, circ i teatre.

PAS A PAS JA FEM 40 ANYS!

La Roda ha fet possible que la cultura popular del nostre país arribi a les places i carrers dels barris especialment més vulnerables d'arreu de Catalunya durant 40 anys gràcies a les programacions amb benefici social que realitzem.

Fotos Tamborinada 2017

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de juliol

Records de 40 anys de Roda

Felicitacions 40 aniversari

INCLOU EL SEGELL AL TEU ESPAI i ajuda'ns a fer RODA!!!

Perquè fent aquest gest t'estàs solidaritzant amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp

This email was sent to <<Mail>>
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure · C. Sèquia, 9-11 · Barcelona, Barcelona 08003 · Spain