Copy
Butlletí CARRER - MARÇ 2015
No donis l'hivern per passat fins que l'abril no s'hagi acabat.

Butlletí electrònic-març 2015

Visita'ns als "Diumenges dels vianants"

Una quinzena d’entitats, entre les quals hi ha la Fundació La Roda, s’han apuntat a aquesta iniciativa que omple d'activitats gratuïtes els laterals de la Diagonal i el Passeig de Gràcia amb activitats que van des de balls a patins,  passant per sessions de ioga, rutes guiades d'arquitectura, tallers de manualitats, jocs infantils o cadires i gandules per descansar. Són vuit punts culturals, sis d’esportius i sis dedicats a jocs infantils a l'abast de tothom amb més de 120.000 metres quadrats lliures de vehicles.

Llegir més

La Roda a la Cloenda de l'Any de la Família

Durant tot el 2014 la família ha estat al punt de mira de la nostra ciutat. L’ Ajuntament de Barcelona va assenyalar el 2014 dins el seu calendari d'activitats, unint-se a la celebració que Nacions Unides fa del vintè aniversari de la proclamació de l’Any Internacional de la Família amb l’objectiu de ressituar a les famílies i les seves necessitats en el centre de l'atenció pública.

Preparats per la 8a edició!

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes d'abril

Assistim a la celebració del X Aniversari de Corresponsables

A la jornada es va presentar l'Anuari Corresponsables 2015 i es va fer un reconeixement a totes les entitats i empreses que han donat suport a la promoció de la RSC.
TOTS FEM RODA!!!
Solidaritzat amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda
Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp