Copy

Tamborinada 2016
38a Edició Fundació La Roda

El Parc de la Ciutadella acull la 38a edició de la Tamborinada dedicada l'any Internacional de la Llum i les tecnologies basades en la Llum. Una jornada molt especial que proposa més de 60 espectacles d'animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 40 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres, a l'entorn, l'educació i la creativitat.
Aquest any ens acompanyarà en l’espectacle inaugural, la padrina de la Roda , l'Asha Miró, escriptora, mestra, comunicadora, ambaixadora cultural i la millor representant dels valors del respecte per la interculturalitat i la diversitat en la nostra societat.

Us hi esperem!!!

Juny 2015

MIRA'NS A

MIRA'NS A

PASSA LA VEU
ALS AMICS

Copyright © 2015 Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure. Tots els drets reservats.

Donar-se de baixa  Preferències de subscripció

Email Marketing Powered by MailChimp