Copy

40 anys de Tamborinada!!!

Rodem tots cap a la Tamborinada amb la Fundació La Roda!!!

Diumenge 11 de juny, la Fundació La Roda presenta al Parc de la Ciutadella, la 40a edició d'aquesta gran festa familiar i gratuïta, que enguany commemora "40è Aniversari, fem festa, fem cultura, fem barris"

En aquesta edició, la figura del padrí recau en l'històric clown manresà Marcel Gros, un autèntic pallasso que viu amb un nas vermell enganxat des de ja fa més de 30 anys.

Marcel Gros va iniciar el seu recorregut professional en 1981 al teatre de carrer i va conrear el món del clown amb la companyia Teatre Mòbil de la que és membre fundador i que va deixar per la seva seguir carrera solitària el 1991. Sens dubte el millor representant dels valors culturals del lleure a través del riure.

Aquest 11 de Juny, de 11 a 19 h, farem la més gran festa d'aniversari amb la feina, la il·lusió i la força de les més de 80 entitats que formen part de La Roda, les mateixes que, amb el nostre suport, fa dècades que treballen per la cultura i el lleure infantil i que ens han acompanyat en aquest llarg camí fins a l'actualitat.

És per això que enguany volem tornar a rememorar els nostres orígens amb l'esperit solidari dels més de 1000 voluntaris d'arreu de Catalunya i amb els espectacles de companyies referents al sector de l'animació familiar i que històricament han format part de les programacions de La Roda.

El diumenge 11 de juny tornarem a omplir el Parc de la Ciutadella de milers de famílies que gaudiran durant tot el dia dels més de 60 tallers infantils i dels més de 30 espectacles de la millor qualitat.

En aquesta 40a edició farem la Tamborinada més divertida, més educativa i més inclusiva, on la importància de la feina que fan les entitats d'educació en el lleure, com sempre, serà la protagonista.

SI VOLEU MÉS INFORMACIÓ ENVIEU CORREU A
comunicacio@fundaciolaroda.cat
o truca al 93 414 72 01

ARXIU PDF AMB NOTA DE PREMSA COMPLERTA
MIRA'T L'ESPOT DE LA TAMBORINADA 2017
40 ANYS DE TAMBORINADA - fotos històriques
Més de 40 espectacles d'animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 60 tallers i jocs
PASSA LA VEU!!!

L'11 de JUNY tornarem a fer una Tamborinada divertida, educativa i inclusiva, on la importància de la feina que fan les entitats d'educació en el lleure és protagonista.

ENS AJUDEU A FER DIFUSIÓ?
Descarregar-vos el cartell, compartiu aquest correu, difoneu a les xarxes socials, ...
Vídeo TAMBORINADA 2016
Copyright © 2017 fundacio laroda, Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp

This email was sent to <<Email Address>>
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
fundacio laroda · c/ de la Sèquia, 9-11 · Barcelona, Barcelona 08003 · Spain