TamborinadES 2020

Comença la Tamborinada Descentralitzada 2020!!! Enguany hem volgut portar la Tamborinada el més a prop possible de les persones i per aixó repartirem els espectacles i tallers arreu de Catalunya. Durant gairebé tres mesos Rodarem pels pobles i barris amb l’ajut de les nostres entitats culturals i de lleure. Ara més que mai, hem de defensar el dret al lleure per als nens i nenes i que puguin gaudir, socialitzant amb altres infants i recuperant tot aquest temps perdut, sempre tenint en compte les mesures de seguretat. Ens preocupa com garantir l'accés a la cultura i el lleure en igualtat d'oportunitats de forma segura. Som conscients del que suposa fer cultura als carrers, omplir les places, tornar a fer lleure en una situació tan estranya i amb manca de recursos per moltes entitats. Res és com abans del COVID-19, però seguirem treballant per reclamar un món en igualtat d'oportunitats per a infants i joves. Formeu part d'aquesta iniciativa, entreu a les xarxes i pengeu les vostres fotos fent lleure, cultura... Fent vida. Feu servir #Tamborinades2020 i comencem el canvi.
Entre t@ts ho aconseguirem!!!

Tamborinada en fotos
Fundació La Roda