Associa’t a la Festa

logoLa Fundació La Roda celebra un any més la festivitat de la Mercè, que enguany presenta una nova proposta d’espai multi escenari amb més de 200 associacions i activitats sota el lema “Associa’t a la Festa“.

Diumenge 25 de setembre, la plaça Catalunya oferirà una gran varietat de propostes de caràcter lúdic i festiu pensades i executades per associacions de tota la ciutat.

Amb més d’11 espais repartits per la Plaça amb activitats de caràcter lúdic i festiu, les associacions promouran les accions que durant tot l’any realitzen als diferents barris i districtes de la ciutat.

La Roda participarà amb un taller de maraques amb material reciclat, destacant d’aquesta forma la filosofia de l’entitat vers la sostenibilitat mediambiental, la creació i les arts com ara la música.

Ens trobareu a l’espai “tallers” de 12 a 14 h.

Mostres com aquestes són una bona oportunitat per acostar-nos a la ciutadania, trobar-nos i compartir idees i il·lusions per seguir treballant plegats pel dret a la cultura.

Us hi esperem! Bona Mercè!

Més informaciò AQUÍ