“Cap nen sense llibre” 7a edició

sant-jordi-2016Un any més, la Fundació La Roda, s’uneix a la iniciativa solidària “Cap Nen Sense Llibre”. Aquesta campanya organitzada per 8tv i Danone es realitza cada any amb motiu de Sant Jordi amb l’objectiu de recaptar llibres per a tots els nens i nenes que els necessiten i no poden tenir-los per falta de recursos.
La recaptació de llibres s’ha dut a terme en la iogurtera Danone del carrer de l’Argenteria, i a tots els particulars que han passat per aquestes instal·lacions els han convidat a un iogurt o gelat a canvi de la donació d’un llibre per a la campanya.

Tot el material que recollit s’ha donat a entitats solidàries de la ciutat com la Fundació La Roda, FEDAIA i l’Hospital Sant Joan de Déu. Com en les edicions anteriors, i ja van set, la campanya té l’objectiu d’aconseguir el màxim de llibres per ajudar, a través d’aquestes entitats socials i culturals, al major nombre de nens i nenes.
A més de les donacions de les persones anònimes, també participen diverses editorials i escoles de Barcelona.