Chic y Tin, esdeveniment familiar a Barcelona

Aquest dissabte 28 d’octubre tindrà lloc l’esdeveniment familiar Chic y Tin a Pedralbes Centre.
Els jardins de Campoamor es convertiran en un espai ple d’activitats, tallers, actuacions, esports, sorteigs i un munt de sorpreses d’11:00 a 20:00 ininterrompudament.

Es tracta d’un espai dissenyat especialment per a nens i nenes de 0 a 12 anys en el qual es potencien les activitats que poden realitzar-se en família.
En aquesta edició, la Fundació La Roda estarà present amb un taller de maraques realitzades amb material reciclat. Aquest taller està pensat per contribuir d’una forma fàcil i divertida a la transformació de residus en objectes útils, sent una bona forma de promoure els valors mediambientals entre els més petits de la casa.

A més, estarem al costat de l’equip de MagicMirror amb els quals sorprendrem a les famílies realitzant un taller de creació de titelles articulats.
En edicions anteriors van assistir a l’esdeveniment aproximadament 5.600 nens i nenes que van poder compartir un dia de somni jugant i aprenent amb infinitat d’activitats lúdiques i educatives.
Si esteu a Barcelona aquest dissabte 28 d’octubre i voleu fer plans amb nens, no us podeu perdre aquesta gran jornada en família.
Més informació aquí. I el video de l’última edició aquí.