Voluntaris/es

SIGUES VOLUNTARI

Sigues voluntari de la Fundació La Roda i podràs intercanviar experiències entre voluntaris, educadors, nens i nenes i famílies dels barris mes emblemàtics de Catalunya.

El pla de voluntariat de la Fundació busca promoure les oportunitats d’educació social i del lleure amb el propòsit d’afermar relacions interpersonals, i que tant els voluntaris com els professionals de la Fundació  tinguin un creixement personal i d’aprenentatge.

Què és  el voluntariat? El voluntariat és un treball gratuït i solidari que es realitza per beneficiar una comunitat de manera desinteressada, sense esperar res a canvi.

Per què és important fer el voluntariat? És un camí per exercir la solidaritat i respondre al desig d’ajudar als altres, generant benestar i millores en la qualitat de vida de la comunitat.

La decisió de fer-se voluntari és un compromís amb la Fundació, amb els beneficiats i amb la pròpia persona que pren la decisió, doncs és el primer pas cap a la possibilitat de formar part de la transformació per aconseguir un desenvolupament en l’educació en el lleure i en definitiva de tenir l’oportunitat de generar canvis favorables i tenir un impacte positiu en la vida de les persones.

Anima’t i contacta’ns!

Pots contactar amb nosaltres per:

E-mail: administracio@fundaciolaroda.cat
Telèfon: 93 414 77 05