Cultura i lleure amb valors socials: Tamborinada 2019

Com cada any, la Tamborinada arriba amb la seva música, tallers i molts espectacles infantils. El 2 de juny, el Parc de la Ciutadella tornarà a omplir-se de famílies i un formiguer de cultura i lleure desbordarà per tots els racons.
Aquest dia farem la més gran festa oberta a tothom, diversa i solidària amb la il·lusió i la força de les més de 60 entitats que formen part de La Roda. Unes entitats que, amb el nostre suport, fa dècades treballen per la cultura i el lleure infantil i que ens han acompanyat en aquest llarg camí fins a l’actualitat.

Farem una TAMBORINADA basada en els programes que La Roda desenvolupa als barris. D’aquesta forma, trobareu l’espai del Consum responsable, Medi ambient, Interculturalitat, Cultura popular i el Planeta dels contes. Omplirem el Parc de la Ciutadella de milers de famílies que gaudiran durant tot el dia dels més de 30 tallers, jocs i espectacles de la millor qualitat.

Espectacles i activitats pels petits de la casa
Hi haurà un gran espectacle inaugural a les 13 hores a la plaça de la cascada amb el grup XipXap amb “Que peti la plaça” i ja no pararem de ballar i cantar amb grups com Pentina el Gat i els Més Tumàcat.
A les 18 hores tindrà lloc la gran cloenda amb la Big Band Xiula. Gaudirem d’una experiència única d’animació musical amb les millors cançons del grup famós per treballar valors com compartir, conviure, estimar i adquirir compromís per millorar l’entorn, sempre des de la diversió i la disbauxa.

Als diferents escenaris del parc trobareu durant tot el dia i sense parar màgia, titelles, contacontes i pels camins us acompanyaran gegantons, timbalers, batucades i cercaviles espectaculars com Traüt amb la Piccola Orquesta, que amb la seva peculiar xaranga acompanyaran a la comitiva de personalitats públiques que sempre ens visiten.

El conductor, presentador i la veu de la Tamborinada serà el mestre Pep Callau, que ens assegurarà una Tamborinada trepidant, imparable i sorprenent.

Com a cada edició, farem una TAMBORINADA per a tothom, amb traducció d’espectacles en llengua de signes i enguany comptarem amb la participació en l’escenari principal del grup de teatre Ganyotes. Aquesta és una companyia teatral que treballa per la normalització d’actors i actrius amb diversitat funcional i que ens presentaran “Twestern”, un espectacle multidisciplinari ambientat en el territori oest.

No us ho podeu perdre!!