“DESLIMITA’M” Descobreix el poder transformador del teatre protagonitzat per joves d’entre 12 i 20 anys.

El Centre Artesà Tradicionàrius acollirà el dissabte 4 de juny, de 9:30 a 14.30 hores,
la XV Trobada de teatre social fet per joves, Deslimita’M.

Deslimita’M és una jornada teatral que fa homenatge als grups d’adolescents formats als diferents centres educatius d’arreu de Catalunya  i així mostrar la importància i els beneficis del teatre social.

En aquesta edició participen al voltant de 150 joves d’entre 12 i 20 anys en una posada escènica on cada grup presentarà una peça de teatre de quinze minuts relacionada amb els conflictes i inquietuds que afecten els seus protagonistes en el dia a dia i que hauran preparat durant el curs escolar en el marc del projecte Actuem! Teatre Social per a Joves.

Després de la representació els espectadors estan convidats a participar en un petit fòrum on podran dialogar amb els protagonistes de cada obra.

Totes les temàtiques de les peces giren al voltant dels conflictes i les situacions socials que afecten els joves i que han creat mitjançant tècniques de teatre social i de teatre de l’oprimit. L’objectiu és desenvolupar la consciència crítica.

La iniciativa està organitzada per la Fundació La Roda, que treballem per afavorir la cohesió i la transformació social a través de la cultura, i l’Associació ImpactaT, que utilitza el teatre com a eina d’intervenció social.

Els grups convidats en l’edició d’enguany són l’Esplai Juvenil el Satèl·lit de Montornès del Vallès, l’UEC la Mina de Barcelona, l’Aula de Teatre El Coro de Sentmenat, l’Institut Rambla Prim de Barcelona, el Casal de Joves Palau Alòs de Barcelona, l’Institut Miquel Tarradell de Barcelona, l’Institut Milà i Fontanals de Barcelona, l’Institut Manuel Vázquez Montalban de Sant Adrià del Besòs, la Fundació Mans a les Mans de Barcelona, el Casal de Joves de Sant Just Desvern i el Grup de Joves de Badia del Vallès.

La XV edició del Deslimita’M compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació «la Caixa». Col·labora la Fundació SGAE, el Teatre Nacional de Catalunya i el Centre Artesà Tradicionàrius.

Dia: Dissabte, 4 de juny de 2022
Hora: De 9:30 a 14:30 hores