Dia del Voluntariat a l’hospital de Badalona

El passat 22 de desembre, la Fundació La Roda, va ser una de les entitats protagonista a l’acte organitzat a l’hospital Germans Trias de Badalona per reconèixer la feina dels voluntaris. Aquest “Dia del Voluntariat” es va celebrar per primer cop i neix amb l’objectiu de donar les gràcies a totes les persones i entitats que col·laboren desinteressadament amb l’hospital de Can Ruti.

La jornada es va celebrar a la sala d’actes de l’hospital i va comptar amb la presència de la directora del centre, Beatriu Bayés; el cap del Servei de Pediatria, dr. Guillem Pintos; l’adjunt d’hospitalització d’Infermeria, Paco Quílez, i la cap de la Unitat d’Atenció a la Ciutadania, Irene Jiménez.

Juntament amb la Fundació La Roda, van ser reconegudes per la seva tasca imprescindible a l’hospital l’associació Marabal, Maria Auxiliadora i la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia