Diumenge 7 de juny torna la TAMBORINADA de la Fundació La Roda al Parc de la Ciutadella.

El Parc de la Ciutadella acull el dia 7 de juny la 38a edició de la Tamborinada que enguany commemora l’Any Internacional de la Llum i les tecnologies basades en la llum. Aquesta edició serà una gran festa que oferirà l’oportunitat a tothom a través del joc, dels tallers i de la música reflexionar sobre el que representa per a tothom les ciències de la llum. Una jornada on és posarà en relleu la importància del desenvolupament sostenible i la difusió de les solucions als problemes mundials d’energia, educació, agricultura i salut.

Des de les 11 del matí fins a les 7 de la tarda, el Parc de la Ciutadella esdevindrà un gran escenari on més de 1.000 persones voluntàries que treballen durant tot l’any amb els infants als barris proposa més de 60 espectacles d’animació infantil, pallassos, conta contes, mags, grups de cultura popular i al voltant de 40 tallers i jocs basats en la solidaritat, el respecte als altres i a l’entorn, l’educació i la creativitat.

La commemoració dels 125 anys del naixement de Joan Amades també tindrà un espai especial a la TAMBORINADA, on reivindicarem l’obra d’una de les figures cabdals del panorama cultural català, amb el suport de grups de cultura popular i de l’Associació Joan Amades.

A l’espectacle inaugural ens acompanyarà la padrina de la Roda, l’Asha Miró, que també ens va acompanyar a la 8a edició del Deslimita’m com a representant dels valors del respecte per la interculturalitat i la diversitat en la nostra societat.

Aquest any tornarem a fer una Tamborinada divertida, educativa i inclusiva, on la cultura en el lleure tornarà a ser la gran protagonista.