El Corte Inglés programa amb La Roda espectacles infantils per a la campanya de Nadal.

picarols-3De l’1 de desembre fins al 6 de gener, tots els nens i nenes podran gaudir d’espectacles de màgia, circ, conta contes, titelles o música en directe de la Fundació La Roda.

Com és habitual, la programació d’espectacles familiars de La Roda, és l’escollida per a la campanya de Nadal en els centres de Cornellà, Can Dragó, Francesc Macià, Sabadell i Tarragona que la empresa té a Catalunya com a prova de fidelitat al treball ben fet, la qualitat dels grups i a la responsabilitat social que això suposa. Totes les programacions que es contracten amb La Roda tenen un benefici social directe en el desenvolupament dels projectes que la Fundació manté a tot el territori.

El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa un impuls a projectes socioculturals d’entitats que, com La Roda, actuen d’elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

És per això, que la col·laboració d’empreses privades amb entitats d’iniciativa social en la prestació de serveis possibilita l’existència d’unes prestacions que responen de forma adequada a les necessitats existents ara com ara a la població. Es tracta de l’aposta empresarial pel valor afegit en la contractació del tercer sector en la prestació de serveis.