“El Planeta dels Contes” acull la Diada familiar de Sant Jordi 2020

Sara Rubio

El passat 23 d’abril, la fundació La Roda va viure una Diada de Sant Jordi diferent, marcada per les mesures de confinament decretades.
Amb l’objectiu de crear bons moments entorn d’aquesta tradició tan important en uns moments tan difícils, vam proposar a les famílies a gaudir de la creació d’històries en format vídeo al voltant de la llegenda de Sant Jordi.
Les nombroses i divertides històries que es van rebre van ocupar un espai especialment dissenyat a la plataforma de “El Planeta dels Contes”, una plataforma segura i multidisciplinària que La Roda impulsa amb contes i cançons de les companyies que participen del projecte cultural que l’entitat desenvolupa als barris de Catalunya.
La fundació La Roda ha valorat molt positivament el desenvolupament de la proposta i treballa en altres accions culturals per realitzar-les conjuntament amb les companyies i les diferents entitats del sector cultural i del lleure. Tanmateix, seguirem animant a les famílies a continuar gaudint d’aquesta plataforma web on poden trobar continguts de lleure i educatius.

Consulteu la plataforma: https://www.elplanetadelscontes.cat/