Elisabet Casanova, padrina del Deslimita’m 2018

Deslimita’m, un projecte de Fundació la Roda i ImpactaT Teatre, tindrà aquest any a l’actriu sabadellenca Elisabet Casanovas com a padrina. La intèrpret és coneguda pel seu paper televisiu de Tània Illa en la sèrie “Merlí” i actualment participa en l’obra de teatre “El fantasma de Canterville” en el Teatre Condal de Barcelona.

No és la primera vegada que la mostra compta amb el suport de personatges destacats: l’escriptora i presentadora Asha Miró, la periodista Mónica Terribas, l’actor i comediant Toni Albà i l’actriu i presentadora Montse Guallar han sigut també padrins de Deslimita’m en edicions anteriors.

La cita, que compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE, tindrà lloc el dissabte, 12 de maig de 2018, de 10.00 a 14.30h a la Sala BARTS. L’objectiu d’aquest projecte, que compleix ara 11 anys, és transformar la societat a travès del teatre, una eina que funciona com a mirall de la societat. Aixì, els joves poden reflectir les seves inquietuds i problemes, i donar-li la volta a situacions que es poden trobar en el dia a dia.

En aquesta edició pujaran a l’escenari 11 grups de joves d’entre 12 i 20 anys que al llarg del curs han treballat, amb l’ajuda de dos treballadors socials, les obres que representaran, la durada de les quals serà d’entre 10 i 20 minuts que els esdevindran dobles protagonistes, doncs, són ells mateixos qui defensen sobre l’escenari els personatges, que alhora parlen de situacions reconeixibles en el seu dia a dia. Aquesta combinació permet que la trobada a banda dels valors artístics i de tots els valors que els ha aportat al llarg dels mesos de treball, sigui una catarsi pels mateixos joves.