Boletin El Carrer

En el contexte del treball respectuós Cap al desenvolupament sostenible que la Fundació La Roda porta a terme com a agent social compromès, aquesta publicació no impresa és una Aposta més de l’ús responsable i Eficient amb els recursos naturals.
L’esperit del naixement del butlletí electrònic “Carrer” és el de proporcionar informació sobre la Fundació, projectes, Entitats i tot allo relatiu al món de la cultura i el lleure.

En combinació amb la nostra web, .., Volem aconseguir reunir notícies i esdeveniments d’interès perquè pogeu rebre’l de forma còmoda en vostre correu.

El butlletí “Carrer” té una Periodicitat mensual i ossos podes subscriure Fent CLIC aquí. Així mateix, pots donar-vos de baixa en Qualsevol moment sense cap inconvenient. No és una publicació intrusiva ni es tracta d’SPAM.
Esperem que us agradi i pogeu subscriure a familiars i amistats a la nostra butlletí on-line a través de La nostra pàgina principal.