Bon Nadal!!!

Un any més, a la Fundació la Roda, volem felicitar el nadal a tots els nostres amics i amigues; a totes aquelles persones que durant el 2013 ens hem anat trobant i també a les que no hem vist, però sabem que segueixen amb nosaltres.

Per a ells, i com l’any passat, hem pensat en unes postals originals pel seu procés d’elaboració, de qualitat i amb un gran valor social afegit.

Unes postals que han elaborat de forma artesanal els nois i noies de la Fundació Tallers, utilitzant diferents tècniques, dissenys originals i materials reciclats. Amb un element molt diferent de la resta: la gran dedicació, treball i la il·lusió de les persones que les han fet.

L’elaboració d’aquestes postals els permet realitzar una activitat laboral creativa, participativa i lúdica, i tot això sense oblidar la dimensió terapèutica de l’activitat que fomenta la responsabilitat, la presa de decisions, les habilitats manuals i el gust pel treball ben fet.

Com sempre, apostem per les persones i els projectes socials i culturals.

En nom de totes les persones que fem Roda,

Bon Nadal!.