Gran èxit de participació en la VII edició del DESLIMITA’M

10245406_749972745027871_6702584010003574160_nLa Fundació La Roda i ImpactaT Intervencions Teatrals amb la col·laboració de la Fundació SGAE van presentar el passat 26 d’abril la VII Trobada de Teatre Social per a Joves “Deslimita’m”.

Al voltant de 150 nois i noies amb edats que van des dels 12 i els 20 anys provinents de diferents centres oberts, casals, instituts i entitats socials d’arreu de Catalunya han participat en la trobada de teatre social 2014 DESLIMITA’M.

En aquesta VII edició, els adolescents, provinents dels municipis de Sant Just Desvern, Abrera, Badia del Vallès i dels barris de Les Corts, el Raval, Ciutat Vella, Poble Sec i Sants-Montjuïc de Barcelona, van escenificar les seves preocupacions i aspiracions amb històries basades en la seva quotidianitat i les seves vivències. Individualitat, respecte, mort, marginació social, la família, educació a les escoles, el maltractament, els prejudicis de classes socials i culturals o la moda han estat els temes que més han destacat en les peces representades.

Després de cada representació, es van obrir petits debats entre el públic i els joves actors en referència a la temàtica tractada a cada obra i va ser llavors quan va fluir el veritable sentit del teatre social. Els nois i noies mostraven la realitat dels seus personatges amb experiències, de vegades, fins i tot personals.

L’escenari utilitzat va ser el del teatre BARTS, on un públic de més de 400 persones va gaudir del talent d’aquests joves que van estar acotxats per la presentació i benvinguda de la popular actriu catalana Montse Guallar, padrina d’aquesta setena edició.

Un cop acabat l’acte, la directora de La Roda, Anna Corbella, es va mostrar contenta pel resultat i va manifestar la satisfacció que representa poder veure com creix el projecte gràcies a l’interès que demostren tant el públic, com les persones i entitats implicades.