Gran èxit de participació familiar a la 42a edició de la Tamborinada

La Fundació la Roda ha celebrat la 42 edició de la Tamborinada al Parc de la Ciutadella. “Fem festa, fem cultura, fem barris” ha sigut novament el lema de la d’aquesta gran festa familiar i solidària.

Més de 30.000 persones van passar des de les 11 del matí i fins a les set de la tarda pel Parc de la Ciutadella participar de les activitats pensades per a tota la família. Els espais es van organitzar novament per temàtiques seguint l’esquema dels programes que La Roda desenvolupa durant tot l’any als barris de Catalunya. D’aquesta manera, les famílies van trobar activitats dedicades al Consum responsable, al Medi ambient, la Interculturalitat, la Cultura popular i el Planeta dels contes.

Els milers de visitants que van passar al llarg del dia pel Parc de la Ciutadella van participat molt activament als tallers de tota mena, realitzant bosses de pa ecològiques, tallers de percussió ètnica, realitzant figuretes amb plastelines sotenibles i practican pintures amb la boca entre d’altres opcions.

Els jocs de fusta gegant i la gran carpa-pilota no van parar d’acollir a petits i grans que, sota l’empar de l’ombra, jugaven als jocs tradicionals de tota la vida.
Els més agosarats s’enfilaven pel rocòdrom o feien anar tota mena d’andròmines per aconseguir fer punteries o guanyar partides amb els companys.

Per la seva banda, els espectacles d’animació, màgia, pallassos i titelles repartits pels quatre escenaris que es van instal·lar al parc no van parar de rebre els aplaudiments dels petits de la casa. En total s’han fet més de 60 activitats infantils que fomentaven els valors socials i culturals. Des de la Fundació la Roda i la seixantena d’entitats que la formen, hem tornat a apostar pel lleure i la cultura i, com sempre ens han acompanyat milers de famìlies en aquesta aventura.
Fins l’any vinent!