Hem donat 10.000 joguines

10408146_10152657374231559_8677790234166529305_nEn la seva primera edició, la campanya “Missió: Dona una joguina” ha ajudat a 8.325 nens i nenes amb l’ajut de 73 entitats sense afany de lucre on La Roda també ha participat.
Fundació Real Dreams i l’Associació Cívica la Nau van sumar forces organitzant aquesta campanya solidaria de recollida de joguines al Nadal amb l’objectiu de recaptar muntanyes de joguines.

La Fundació La Roda, junt amb altres entitats com Fundació Comtal, Fundació REIR o Fundació La Salut Alta, van rebre les joguines d’aquests herois anònims i les van repartir entre tots els nens i nenes perquè tothom tingués la possibilitat de poder tenir joguines noves amb les quals jugar aquest Nadal.

“Tots podem ser un superheroi”, va ser el lema de la campanya i es va poder col·laborar per diverses vies, però sempre donant una joguina nova i sense embolicar. Les recollides es van fer a llocs com ara empreses solidàries, botigues, escoles, centres comercials, etc. Amb aquesta acció, totes les entitats participants han ajudat a difondre el missatge de sensibilització de la societat catalana sobre la importància de donar producte, a més de diners o aliments.