Hora de Joglar a la Tamborinada 2015

20140627-final_destacat_2014_lamirona_hora-de-joglar_marc_puig29Els Guanyadors del Premi a la Millor Banda en Llengua Catalana, Hora de Joglar, oferirà el seu millor directe explosiu. La Banda de 8 músics va ser la guanyadora del concurs de música de Badalona 2014 on la Fundació La Roda col·labora.
Aquest concurs organitzat per La Rotllana està dirigit a bandes novels i presenta premis econòmics importants així com participar en actes amb públic nombrós com ara la Tamborinada.

Durant l’espectacle de cloenda, la banda oferirà un espectacle de temes propis, ineludiblement ballables i amb el denominador comú de la fusió i el mestissatge que proclamen en el seu viatge que transcorre per diferents estils. Amb textos que expliquen i diverteixen, des del surrealisme o la crítica social, amb una clara aposta per la cura i el rigor en la composició dels temes i en la seva polida interpretació instrumental.