IV Jornada SEK Business Expo

1795770_728408533850959_2079760210_nEl 14 i 15 de març es va celebrar al Col·legi Internacional SEK-Catalunya, a La Garriga, la IV jornada SEK Business Expo. Després de l’èxit de les anteriors edicions, aquest any ha comptat amb la participació de 70 empreses pertanyents a sectors tan variats com el farmacèutic, la construcció, el tecnològic o el cosmètic, entre d’altres.

La iniciativa SEK Business Expo consisteix en una fira d’empreses, organitzada íntegrament pels alumnes del centre. Ells s’encarreguen de contactar amb els expositors i proveïdors, realitzar les acreditacions, gestionar la comunicació externa i totes les tasques relacionades amb la realització d’una fira. És una iniciativa pionera al món de l’educació, que té com a objectiu plantejar situacions d’aprenentatge el més semblants possible a la vida real i potenciar aquelles habilitats que els alumnes van a necessitar al seu futur laboral.

A més, aquest esdeveniment està obert, tant a la participació de les famílies del col·legi com a empresaris externs, que poden exhibir els productes i serveis oferts pels seus negocis. Per aquest motiu, i amb l’objectiu de donar a conèixer els beneficis socials fruit de les programacions dels espectacles familiars de la Fundació La Roda, aquest any hem estat presents en aquestes jornades tan especials en les que els nens i nenes han estat els veritables protagonistes i organitzadors de totes i cadascuna de les accions.