catcult2El passat 24 de maig, la Fundació Catalunya Cultura, va organitzar la Jornada de debat “Col·laboració entre la cultura i l’empresa: un espai a conquerir” a l’Auditori de la Pedrera.

Durant tot el matí, la directora de La Roda, l’Anna Corbella, va passar per les diferents taules que comptaven amb quatre ponents diferents. Totes tenien una cosa en comú i és que tothom era conscient que ara és el moment de sumar, de col·laborar, de trobar objectius compartits i d’identificar els valors de la cultura en l’empresa i també en la societat. Això va fer que s’obrís un interessant debat entre els ponents del sector cultural i els del sector empresarial, explorant diferents àmbits d’interès i d’oportunitats de col·laboració.

L’esdeveniment va començar a les nou del matí de la mà de la benvinguda d’Enric Crous, el president de la Fundació Catalunya Cultura i director general del Grup Damm, qui va insistir que més que un debat era un punt de trobada, de compartir, d’explicar i de presentar diferents maneres per col·laborar entre el sector empresarial i cultural.
Durant tota la jornada es va remarcar l’objectiu d’aproximar el món cultural i l’empresa, accelerant l’execució dels projectes culturals.