La 8a edició del “Deslimita’m” reuneix més d’un centenar de joves a l’escenari del Teatre Barts.

11182052_959287277429749_4250780915146333849_nMés d’un centenar de nois i noies de diferents punts de Catalunya van ser els protagonistes de la 8a Trobada de Teatre social per a joves “Deslimita’m” organitzada per la Fundació La Roda i l’Associació ImpactaT que va tenir lloc el passat 26 d’abril al teatre BARTS de Barcelona.

Amb una posada en escena original i plena de missatges socials, els deu grups van representar en peces teatrals de 10 a 15 minuts tot allò que han treballat durant el curs i els preocupa com ara l’homosexualitat, l’assetjament, la discriminació o fins i tot l’oblit vers la gent gran. Amb aquestes petites obres teatrals, els joves expressen els sentiments per mitjà del teatre utilitzant els recursos i les eines que els proporciona el llenguatge teatral, al mateix temps que comparteixen amb els altres les seves incerteses i preocupacions.

Com a cada edició, al final de cada actuació, els nois i noies van contestar les preguntes d’un públic participatiu i nombrós que va omplir el teatre.

A la trobada Deslimita’m d’aquest any van participar sis grups de Barcelona (Companyia Poble a Sac, l’IES Miquel Tarradell, l’IES Ausiàs March, el Casal de Joves Palau Alòs, Cia.Tod@s somos tod@s i el Casal Jove Atles del Raval) i quatre grups d’altres municipis (el Casal de Joves de Sant Just Desvern, el Teatre Espai Jove Satèl·lit de Montornès del Vallès, l’IES Vázquez Montalbán de Sant Adrià de Besòs i l’IES Badia del Vallès).

Amb la col·laboració de la Fundació SGAE, el BARTS, el Teatre Nacional de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona “Deslimita’m” esdevé en homenatge als grups d’adolescents formats als diferents centres educatius i així mostrar la importància i els beneficis del teatre social en un acte obert per a tothom.