La campanya nadalenca de programació infantil per El Corte Inglés ha estat tot un èxit

Sens dubte aquesta activitat infantil per a les dates de Nadal comte cada any amb el beneplàcit de les famílies que es desplacen a aquestes superfícies comercials per realitzar les compres nadalenques.

Als centres catalans d’El Corte Inglés es va realitzar des del 6 al 30 de desembre “l’Espai Infantil de Nadal”, on la música, titelles, màgia, ball, pallassos, grups d’animació, circ i fins i tot l’entranyable cagatió nadalenc es repartien en sessions de matí i tarda.

Durant tots els caps de setmana, dies festius i del 6 al 30 de desembre ininterrompudament, “L’Espai Infantil de Nadal” de El Corte Inglés va oferir gratuïtament els espectacles programats amb La Roda als establiments de Francesc Macià, Can Dragó, Cornellà, Sabadell i Tarragona.

Un total de 110 activitats per a nens i nenes que paral·lelament es van complementar amb les ja tradicionals visites del Pare Noel, el Carter Reial i molts altres més personatges del món infantil.

El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés , suposa un impuls a projectes socioculturals d’entitats que, com La Roda, actuen d’elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables, sent imprescindibles en la societat actual.