La Fundació La Roda guardonada amb el distintiu Etiqueta Responsable que distingeix l’entitat per les seves bones pràctiques amb valors.

6setmanarseEl passat 10 de novembre va començar la 6a setmana de la RSE amb les “conferències SOC” que posaven la mira a les bones pràctiques en l’àmbit social, econòmic i mediambientals.
Durant les jornades programades es va destacar la importància del compromís amb la implementació de la RSE com una obligació i va ser amb la creació de l’espai networking on les experiències entre les empreses i entitats assistents van compartir moments d’inspiració importants. També es van entregar els distintius Etiqueta Responsable a totes les organitzacions que, com La Roda, fan una aposta clara per la RSC.

La Setmana de la Responsabilitat Social de Catalunya s’ha convertit en els últims cinc anys en una cita ineludible per a tothom que vulgui conèixer, difondre i formar part de la RSE en l’actualitat. A la seva sisena edició, grans empreses, pimes, institucions, entitats i qualsevol persona interessada en la RSE han participat d’aquestes jornades amb un objectiu comú: conscienciar més a la societat sobre la importància que té la RSC avui dia.