La Fundació la Roda i el Departament d’Exteriors de la Generalitat de Catalunya porten el Nadal als Casals Catalans situats fora de Catalunya.

La Fundació la Roda, juntament amb el Departament d’Exteriors de la Generalitat de Catalunya, ofereixen experiències úniques al connectar amb Casals Catalans situats fora de Catalunya per fer-los arribar de manera telemàtica contes de temàtica nadalenca, amb l’encant de companyies coneixedores de les nostres tradicions i en llengua catalana.

La Fundació la Roda aposta per una cultura allunyada de la visió comercial i respectuosa amb els valors que defensa la seva entitat. A través de vídeo trucades faran que els menuts participin en directe de les seves propostes. Les actuacions tenen una durada entre 35 i 45 minuts i a diferència dels continguts que es mostren a la seva plataforma, El Planeta dels Contes, els infants podran gaudir-los en directe i alhora interactuar amb els professionals per fer de l’activitat una experiència més divertida i enriquidora.

Les actuacions dels espectacles de contes infantils es duran a terme des de la seu de la Fundació de la Roda, ubicada a Barcelona, amb la participació de la companyia i amb el suport tècnic necessari per assegurar la qualitat de la proposta artística.

Més informació al següent enllaç: